Umiejętności kierownicze i zarządcze Szeroka wiedza z zakresu zarządzania personelem i technik motywowania, zdobyta podczas szkoleń wymaganych do uzyskania dyplomu MBA Executive nadawanego po przez we Francuski Instytut Zarządzania (IFG). Praktyczne doświadczenie w kierowaniu zespołami nabyte podczas zatrudnienia w Marriott, Unilever oraz EDS-Poland. Umiejętności finansowe Praktyczna wiedza z zakresu analizy kosztów, księgowania jak i podatku od towarów i usług (VAT). Wiedza z zakresu finansów i księgowości niezbędna do wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych takich jak “PROMIX” RENESANS CS ROSS Systems Inc. czy SunSytems Union oraz SAP. Umiejętności administracyjne Wdrażanie norm ISO, prowadzenie ewidencji, sporządzanie sprawozdań, raportów, nadzorowaniem procedur i regulaminów bezpieczeństwa. Umiejętności komputerowe Zaawansowana obsługa programów biurowych MS Office oraz Open Office. Szeroka wiedza z zakresu projektowania, wdrożenia i utrzymania serwerów dla platform Microsoft jak i Unix/Linux. Praktyczna wiedza z wdrożenia i nadzoru największego na świecie rozproszonego wdrożenia Lotus Notes/Domino oraz MS Active Directory w General Motors Corporation. Umiejętności związane ze sprzedażą i obsługą klienta Szeroka wiedza z zakresu utrzymania klienta zdobyta podczas szkoleń do uzyskania dyplomu MBA Executive we Francuskim Instytucie Zarządzania jak i kursów programowania neuroligwistycznego (perswazja). Obsługa klientów, tworzenie ofert, bezpośrednia sprzedaż, sprzedaż telefoniczna, poszukiwanie potencjalnie nowych obszarów współpracy. Lokalna obsługa użytkowników końcowych we wdrożeniu we wszystkich krajach Unii Europejskiej oraz Trójkąta Wyszehradzkiego. Zdalna obsługa użytkowników końcowych w rozproszonym projekcie w całej Polsce. Umiejętności związane z zarządzaniem projektem Realizowanie poszczególnych etapów projektu paneuropejskiego, nadzorowanie prac kilku osób zaangażowanych w projekt w środowisku wielojęzykowym. Umiejętności organizacyjne Organizowanie wykonania zadań wymagających wiedzy interdyscyplinarnej w środowisku międzynarodowym. Umiejętności kreacji Tworzenie biznes planów i prezentacji z nim związanych, kreacja potrzeby usługi. Projektowanie kampanii marketingu sugerowanej usługi. |