Strona główna | Mapa serwisu | English version

"Cóż może powiększyć szczęście człowieka,
który cieszy się zdrowiem, nie posiada długów
i ma czyste sumienie ? "

Adam Smith

Dla podpisu przesyłek MSzewczy(at)gmail.com bieżącym kluczem jest RSA fingerprint:

2E96 E98B 3732 E7FA A085 852E FFBC A50C F8F6 A718

Inne ważne
TREŚĆ > Inne ważne

Umiejętności kierownicze i zarządcze

Szeroka wiedza z zakresu zarządzania personelem i technik motywowania, zdobyta podczas szkoleń wymaganych do uzyskania dyplomu MBA Executive nadawanego po przez we Francuski Instytut Zarządzania (IFG). Praktyczne doświadczenie w kierowaniu zespołami nabyte podczas zatrudnienia w Marriott, Unilever oraz EDS-Poland.


Umiejętności finansowe

Praktyczna wiedza z zakresu analizy kosztów, księgowania jak i podatku od towarów i usług (VAT). Wiedza z zakresu finansów i księgowości niezbędna do wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych takich jak “PROMIX” RENESANS CS ROSS Systems Inc. czy SunSytems Union oraz SAP.


Umiejętności administracyjne

Wdrażanie norm ISO, prowadzenie ewidencji, sporządzanie sprawozdań, raportów, nadzorowaniem procedur i regulaminów bezpieczeństwa.

Umiejętności komputerowe

Zaawansowana obsługa programów biurowych MS Office oraz Open Office. Szeroka wiedza z zakresu projektowania, wdrożenia i utrzymania serwerów dla platform Microsoft jak i Unix/Linux. Praktyczna wiedza z wdrożenia i nadzoru największego na świecie rozproszonego wdrożenia Lotus Notes/Domino oraz MS Active Directory w General Motors Corporation.

Umiejętności związane ze sprzedażą i obsługą klienta

Szeroka wiedza z zakresu utrzymania klienta zdobyta podczas szkoleń do uzyskania dyplomu MBA Executive we Francuskim Instytucie Zarządzania jak i kursów programowania neuroligwistycznego (perswazja). Obsługa klientów, tworzenie ofert, bezpośrednia sprzedaż, sprzedaż telefoniczna, poszukiwanie potencjalnie nowych obszarów współpracy. Lokalna obsługa użytkowników końcowych we wdrożeniu we wszystkich krajach Unii Europejskiej oraz Trójkąta Wyszehradzkiego. Zdalna obsługa użytkowników końcowych w rozproszonym projekcie w całej Polsce.

Umiejętności związane z zarządzaniem projektem

Realizowanie poszczególnych etapów projektu paneuropejskiego, nadzorowanie prac kilku osób zaangażowanych w projekt w środowisku wielojęzykowym.

Umiejętności organizacyjne

Organizowanie wykonania zadań wymagających wiedzy interdyscyplinarnej w środowisku międzynarodowym.

Umiejętności kreacji

Tworzenie biznes planów i prezentacji z nim związanych, kreacja potrzeby usługi. Projektowanie kampanii marketingu sugerowanej usługi.

-->